Asli0611 Gecikmemin 1. Günü dün regl olmam gerekiyordu test yaptım negatif çıktı acaba neden hala sökülmedi kasıklarımdan belime kuyruk sokumuna kadar inen bir ağrı baskı var 🥴
Serap_kartal5 Asli0611 ilk hamilelikte adetimin ikinci haftasında test pozitif çıktı ikinci gebeliğimde hemen test yaptım pozitif belli oluyor
Cemrenin_annesi80 Asli0611 ilk gebeligimde 10 gün gecikmede pozitif çıkmışdı şimdi kızım 6 aylık 17 gün gecikme sonucu adet oldum
Asli0611 Cemrenin_annesi80 hiç gecikme yaşayam biri değilim 2-3 test yaptım belli günlerde hepsi negatih ne bileyim işte kafam karışıyor ya
Cemrenin_annesi80 Asli0611 bende test yapmışdım 13.gün negatif çıkdı ama kesin hamileyim diodum gittim kan verdim gene negatif çıkdı sonra adet oldum 5 6 gün gecince tekrar yap bence
ilknurbzkrtt-58 Benimde 3 gün gecikmem var fakat test yapıpda umutlanmak istemedim bekliyorum bende 7 güne kadar olmazsam doktora randevu aldım gitmeyi düşünüyorum inşallah sende hamilesindir gecikmen bu yüzden olmuştur . Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
Asli0611 ilknurbzkrtt-58 amiin inşallah işte bende de gecikme normal değil günü gününe olduğu için endişeliyim
Deletedmom4548454 Asli0611 canım bende 10 unda yumurtlama gördüm dün lekelenmem oldu adetime 6 gün varken. Benimde cok düzenlidir adetim asla lekelenmem vs olmaz. Adet oldum sandm ama simdi ne kan var ne baska bir sey. Test yaptm negatif inan benim de kafam cok karısık insallah hayırlısı ile bizim de bebegimiz vardır
Asli0611 Deletedmom4548454 erken gebelik testi mi yaptın canım benim erken testte de negatif çıkmuştı. Ahh amin amiiin inşallah sağlıklı sıhhatli yavrularımız olur 🤲🏻
Deletedmom4548454 Asli0611 amin canım amin. 22 sinde erken gebelik bugunde kaset test yaptm canım ikisi de negatif😔
Deletedmom4548454 ilknurbzkrtt-58 yok canım yumurtlamam 10 undaydı 12 13 gün gecti yani 22 sinde yaptm bugunde 14 15.gün yumurtlamanın ama yine cıkmadı dün lekelenme olunca yaptım kesin pozitif diye cıkmadı. Adetim 28 29u gibi olacak