durununannesiiiiii Dün 37+0gelen kızçem için süt arttırıcı neler önerebilirsiniz acaba tavsiyelerinize ihtiyacım var ☺️
hepoyleolurzaten durununannesiiiiii dut kurusu 🤗 Hayırlı olsun bu arada, sağlıkla analı babalı büyüsün İnşallah 🤲🏻🌸
Masal53 durununannesiiiiii bol uyku bol su bolca bulgur ya kısır ya bulgur pilavı olabilir üzüm kavun karpuz ❤️❤️❤️ ama bana göre en güzel süt yapan şey uyku
AysezulalGvn durununannesiiiiii dut kurusu incir kurusu yulaf bol sıvı tüketimi birde ben ek olarak kendime humana still tea ve humana rezene çayı aldım 😇
Susamtanem2 durununannesiiiiii su komposto. Tavuk bulgur pilavı petibör bisküvi ve ot olarak satılan rezene
Kediannesi123 durununannesiiiiii bulgur, pekmez şerbeti, kaynar ve dereotu hepsini aynı anda yiyip içiyordum süt taşıyordu resmen sonra bebeğimin reflüsü çıkınca bırakmak zorunda kaldım bırakınca anladım onların faydalarını
Sibel0330 Adresi https://resimyukle.io/r/KRPLkz8zbr geçen biri bunu atmişti canm eczaneden alabilirsiniz demişti bende ekran resmî aldım baya süt yapıo demişti dolu dolu hemnde kullanım şekilde bir bardak suya 20 damla damlatıp içiyormuş ertesi gün sütü bol bol gelmiş
Masal53 durununannesiiiiii hımmm anladım geçmiş olsun ağrı çekmen normal canım sonuçta bıçak deydi sana normal doğum yapınca bile 10 gün kadar ağrı yaşanıyor sende gayet normal