Selamlar. Daha önceden sezaryen tecrübesi olan annelere birşey danışmak istiyorum. Artık 33 haftanın içindeyiz bebeğim hala makat geliş. Doktorum 34e kadar dönerler, 34ten sonra nadirde olsa dönen bebek var ama biz 37.haftayı beklicez dedi. İlk gebeliğim, açıkçası ne kadar korksamda normal doğum istiyorum. Ama kendimi sezaryene alıştırdım artık, dönerse sürpriz yapar sevindirir annesini. Eğer dönmezse hangi anestezi yöntemini seçmeliyim. Ameliyat fikri beni çok daha fazla korkutuyor. Epiduralde sanırım acı hissetmesekte karında çalışıldığı hissediliyormuş. Dişe kanal tedavisi yaptırmak gibi🙄 panik atak hastasıyım bu his beni ne hale sokar bilmiyorum. Ama genel anestezide de bebeğimin ilk anını göremem ve kendime gelmem daha uzun sürer. Sizler hangisini tavsiye edersiniz? İnşallah bebeğim doğum pozisyonu alsın tabi bunu çok isterim, iyi dileklerinizi esirgemeyin mübarek günde😊