Babtysv Bayanlar 36+6 dayım bugün ntsyr girdim 2 defa düzensiz sancı çıktı doktor alttan bi bakitalim dedi ne yapmalıyım çok kararsızım doğumu tetikler diolar bide??
Kksll Babtysv zaten zamanı gelmiş canım doktor diyorsa vardır bı bildigi açıklığın var mı yok mu ona bakacak ki herkeste tetikleyecek diye bir şey yok bana 39 da bakmıştı 41 e kadar kaç kere bakıldı ama tetiklemedi yani baktirmasan napacaksin mecbur bakacak yani
_cekirdek54 Babtysv benimde ara ara sancım vardı nst sonrası doktor açılma var mı diye muayene etti açılma yoktu bende korktum açıkçası doğumu tetikler mi diye 36 haftalıktım bi gün sonra biraz sancı oldu ama ilerlemedi ayrıca utanma dışında acı hissetmedim çok şükür
Mk34 Alttan muayene herkesin doğumunu tetiklese doktorlar sürekli alttan muayene yaparak doğumu başlatırlardı.Boyle birşey herkes de mümkün değil merak etmeyin.Ayrıca tetiklese bile korkulacak bi haftada değilsiniz.Nst nizin düzensiz olması belki doğumun geldiği anlamına geliyor bunu da bilemeyiz.O yüzden endişe etmeyin
Glsm48 Babtysv bende 32 deyim, 28. Haftada bile alttan muayene etti açıklık var mı diye daha erken haftalarda da bakmıştı kanamalarım oluyordu çünkü , bi sıkıntı yaşamadım, sorun yapacak olsa doktor bakmaz zaten zorlayıcı bişey yapmıyorlar