Merhaba kızlar 😊Bugün kalp atışı için doktora gittim 6+2 yiz kalp atışını duymadık ama doktor zayıf dedi haftaya tekrar çağardı bu durumu yaşayan var mı normal midir duyulmaması ultrason da baktık kalbi yanıp yanıp sönüyordu kafama takıldı bilgilendirir misiniz rica etsem 🙏🏻