Zeynur merhaba canım, benim yolculuk hakkında bir bilgim yok yapmadım hiç bende 24.haftadayım hayırlısıyla bulantı konusunda için rahat olsun herkesin bir değil ki, ben 6. Hafta ile 14. Hafta arasında yaşadım , benim arkadaşım da ikizlere hamileydi oda 6. 7. Aylara kadar sürmüştü.. bulantı,kusma gerçekten çok zor hiç birşey yiyemiyordum. Ne kadar güzel sende yok çok şanslısın bence keyfini çıkar :)
İçindeki korkuları anlıyorum ama için rahat olsun bol dua et nasipten ötesi yok Rabbim korusun Bebişlerimizi :)