FDK2835 ya şöyle söyleyeyim elbette orası öyledir fakat hamilelikte en önemli kullanılan ilaç folik asit diye biliyorum. Önceden kullanılmaya başlanma sebebi bile bebeklerde spinal Bifida denilen yani omurilik açıklığı denen bir rahatsızlık yaratabiliyormuş yeterli folik asit kullanımı olmadığı zaman tam anne karnındaki bebeğin gelişim anında iken omurilik bel kısmında kapanma gerçekleşmezmiş bu yüzden doktorlar aşırı öneriyor bu ilacı. Tabi benim son kullanısım doktorum bu paketin bittikten sonra yenisini yazmayacağım demişti hakkınızda hayırlısı olsun inşallah ☺️