Dün gece 11 den beri kanamam var acile gittim gece sabah geldim biraz önce tekrar kontrol için gittim yatıyorum evde progestan başladı doktor. Düşük olmaması için neler yapmalıyım tecrübeli annelerden destek bekliyorum. Kalp atışı güzel rahim ağzı kapalı ama hersey olabilir dedi kahverengi lekeler devam ediyor ve belimde kasıklarımda ağrı var 🥺🥺