Kızlar doktor dan geldim sağ 12 sol 18 dedi kendi çatlaması için bıraktı herhangi bi iğne felan vermedi ben istedim aslında. Ben kendi çatlaması için bırakacağım daha saglıklı en azından dedi geçen ay da çatlama olmuş ama gebelik elde edememiştik inşallah bu ay mutlu olmak istiyorum 🤲🏻🤲🏻 sizler ne durumdasınız