Gul_111 Hamilelikte b12 düşük olup iğne ve ilaçla yükselen oldu mu. Ekstra gıda olarak neler tüketmek lazım
Belizmoms Gul_111 benimde düşük ilaç kullanıyorum bakalım 2 hafta sonra tekrar tahlillerime bakılacak ilk ayda 300 dü şimdi 91 e düşmüş . Ekstra kırmızı mercimek ıspanak incir muz bunlarla devam ediyorum inşallah yükselir
Gul_111 Belizmoms Belizmoms benim daha önce hiç bakılmadı 26. Haftamdayım 50 çıkmış baya düşük ama ben etten tiksinmiştim biraz yiyemedim başlasam iyi olacak doktora attım sonucu daha dönüş yapmadı bakalım
Belizmoms Gul_111 normalde hamilelik ilk öğrenildiğinde bütün tahlillere bakılır ben 21+3 oldum 3 kere bakıldı bütün değerlerime