Kızlaarrrr ilk gebeliğim. 18 hafta olmak üzereyiz. Acaba daha hareket etmiyo mu yoksa ediyo da ben mi anlamıyorum değişik şeyler oluyo gibi sanki karnımda. Yan yatınca böyle tarifsiz bişey ama bebek hareketi de değildir herhalde dimi. Nasıl anlıycam hareketi ben. Günün hangi saattinde daha hareketli olur