Bsrkrc İsteğe bağlı sezaryen oldum. Doktoruma da tam 40+0 olana kadar normal doğum için beklerim ama olmazsa da 40+0 da sezaryen olmak istiyorum demiştim. Çünkü bana göre zaten hamileliğin süresi 40+0 da tam doluyor fazlasını beklemek mantıklı gelmemişti, ki doktorumda aynı fikirdeydi. 39+4 te çatı muayenesi olmuştum açıklığım yoktu, zaten hiç bir belirtimde yoktu, o gün doktorumuz hastaneyi aradı günümüzü aldık. 40+0 da sezaryen oldum 🌸