Merhaba kızlar. Dün gece pozitif olduğumu öğrendim. Doktorumu aradım karantinan bitince gel dedi. Normalde haftaya nst ve muayenem vardı. Yani verdiği tarihten 4-5 gün geç gitmiş olacağım. O zamana kadar hiç nst ye bağlanmamak beni aşırı geriyor. 37+3 olacağım süreç bittiğinde. Kendini izle kötü hissedersen devlet hastanesine git kabul ediyorlar dedi. Bebek hareketlerinde azalma,ateş, nefes darlığı vs olursa bekleme hiç git hemen dedi. Çok şükür burun akıntısı ve baş ağrısı dışında bir belirtim yok. Pozitif gebe hasta kabul eden özel hastane var mıdır, bilgisi olan yazabilir mi? Kötüleşmeyi beklemeden başka bir doktora gitsem mi? Kendi doktorum için 37+3 ü beklesem mi bilemedim.