Canss35 Kızlar merhaba dün doguruyorum yazdım suni sanci verildi 12 saat acilmam sadece 2 cm sabah sezeryana alidmm çok şükür ikimizde iyiyz ne önerirsiniz sezeryan sonrası agrinin gitmesi ve süt gelmesi icin
rabiagucer03 Canss35 Öncelikle hayırlı olsun RABBİM esirgesin ee ne zaman doğum hikayesi diyelim mi 🥰 sütün için bu tere otu çok iyi saçaklı olan varya ondan bol bol su tüket belini ve ayaklarını çok sıcak tut 🥰 RABBİM bian önce alsın ağrılarını sızılarını inşALLAH
Seda_nrr Canss35 kuzum süt için kesinlikle BESTLAK damla var dene mükemmel süt geliyor.Doktorumda önerdi sorduğumda burdan bir arkadaşım tavsiye etmişti banada
sukufee01 Canss35 memelerini sıcak su ile yıka hatta bir kaba sıcak su koy dayanabileceğin sıcaklıkta olsun memelerini içine sok masaj yap benim öyle direk geldi. Bagzı sezeryanda hemen süt gelmiyor benimde gelmemişti cünki
sukufee01 Canss35 agrında cpk yürüyüş yap ne kadar yürürsen agrın kesilir daha çabuk ayaklanırsın 😍 sağlıkla büyüsün minik
metehaninannesiii Canss35 bol bol yuruyus yap canim biran önce ayaga kalkabilmek icin bol su tuket surekli emzirmeye calis sutum gelmiyor diye sakin emzirmemezlik yapma