Miranda Yeni hamile olduğumu öğrendim saçlarımı düzenli olarak dip açma boyama yaptırıyordum malum sarı saç düzeni ancak şimdi dip açamasamfa doğal rengime dönmek için sarıları kapatmak istiyorum, boyatan var mı ?
evlatkokusu0806 Miranda bebeğin den önemli değil bence yaptırma ne olur ne olmaz ben aklımda soru işareti kalsa yapmamayı tercih ederdim
rabiagucer03 Miranda şuan saçımın yarısı kahve yarısı sarı 😂 kasım 15 de doğumum var doğumdan sonraya kaldı 😂
Petyynut Miranda ilk 3 ay hiçbir şekilde önerilmiyor daha sonrasında da açma vs işlemi olmadan ve çok sık tekrarlamadan bitkisel boyayla belki izin veriyor kimi doktor
Melinalin Bende 34. Haftadayım hala boyatmadım beklıyorum aslında doktoruma sorduğumda boyatabilirsin dedi de kuafore gitmek nasip olmadı hala 😀
Melinalin rabiagucer03 olsun benim sarı olan arkadaşlarım boyatmadı hiç hepsi kendi renklerine döndü gayette iyi oldu 😄👍