Ela532 Merhaba kızlar ❤ cinsiyetimiz tam belli oldu oğlum olacak inşallah 🙈 16+3 haftalik olduk çok şükür ben karnımda pıt pıt birseyler hissediyorum bu bebeğimin hareketleri olabilir mi sizce daha çok mu erken 😁
Elsu26 Ela532 aslında 18-19 haftalıkken hissedilirmiş genelde ama erken hissedenler de var özellikle zayıf gebeler erken hissedebilirmiş 😊 ben kiloluyum 19 haftalıkken hissettim 😊
Belizmoms Ela532 eğer göbek üstünde atan şeyse o damar. Ama bebek olunca anne karnı içi gıdıklanıyor gibi oluyor benim de ilk gebeliğim bende ilk öyle hissettim 🥰
sumeyraballl Ela532 evet canm 😂😂 benmde o haftalarda pıt pıt şeklindeydi sanki dokunup kaçıyor gibiydi 😂
evlatkokusu0806 Elsu26 bende Dün elimi göbeğime koydum bebek hareketi değildir sanmıyorum ama göbeğim pıt pıt atıyor 15 artı 3
Ela532 Elsu26 bende kiloluyum canım ama bebeğimin hareketlerimi yoksa bağırsak hareketleri mi anlayamıyorum hissettiğin bağırsak hareketleri olur şuan diyorlar aklım karıştı 🤷🏼♀️
Ela532 Belizmoms damar değil canım gobek dediğimin 3 4 parmak aşağısında bir pit yapıyor geçiyor sonra
greybrde Ela532 ben 18+3 de fark ettim ama 2. Gebelikte 16-20. Hafta arası hissediliyormuş 2. Gebelikse odur
Glcntn Ela532 bende o haftalarda hissettim ilk gebelik benimde erkek çoçuklar çabuk hissediliyor sanırım
AnayimBenAna_ Ela532 ondan önce böyle seğirme gibiydi ilk net olarak 15+ 6 da hissettim ben çok zayıf hamile kaldım belki ondan daha ney hissetmiş olabilirim :)