Hknbsr Kızlar aranızda normal doğum olursa epidural anestezi şeklinde düşünen var mı? Doğumunu bu şekilde yapmış olanlar deneyimlerinizi anlatır mısınız?
Asrinbaby Hknbsr ben epidural olmazsa normal doğurmam doktora söyledim peşin peşin 🤣 zaten normal doğurabilecek miyim bir de o var yani.
burcuali38 Hknbsr SibelAlp7 masisi Esilaminel Cansum1 ben epidural normal doğum yaptım kızlar 4 ay oldu.Ben çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim 👍 sorularınız varsa buyurun sorun
Hknbsr Mervemir varmış canım bende yeni duydum ve bu sekilde dogum yapanlardan fikir almak istiyorum 😊
Eagil Asrinbaby oyle kendini sartlama bende oyle dusundum cocuk kanala girmemisti epidural die yalvardim ama yatakta hareketsiz kalirsam cocuk asagi inmez diye vurmadilar sartlara göre degisiklik gösterebilir ve o surece girdin mi ha deyincr cikilmio
Hatice3 Muselo epidural bel altı uyuşuyor sancıları hissetmeni acı çekmeni hafifletiyor canım spinal komple uyutma sanırım tam bilmiyorum ama
Nisanurr Ben yaptım sancı bir anda geliyor ama nasıl 🤦♀️ Sonra epidural yapıyorlar sana sen yoksun 😅 büyük bir rahatlık bence ben çok memnun kaldım öneririm yani 👍
Hatice3 Nisanurr epidural olunca sezeryanda daha rahat oluyormuş süt gelmemesi gibi bir durumda olmuyorşum sanırım uyanık olduğun için öylemi canım sen daha iyi bilirsin tecrübe etmişsin 😊
GldnUysll Nisanurr canm dogum sonrasi bacaklarini hemen hissedebildin mi sonda filan taktilarmi hic bende epidural normal dogum düşünüyorm ama nasil olcal bilmyrm hic
Nisanurr Hknbsr canım belli bir açıklığa geldikten sonra 4 cm gibi bişe olması gerek ondan sonra yapılıyor etkisi azaltılsa tekrar yapıyorlar
Cismmpoyraz48 Benim epidural değil ama epidural gibi biseydi vajinadan igne vurdular orayi hiç hissetmedim 2 dikiş vardı kesti dikti bebegim çıkarken hiç hissetmedm 5 dk aralkla sancı vuruodu bende 5 dkikada bi ıkınıodm
Hatice3 Hknbsr bende epidural olacağım canım normalde olsa sezeryanda olsa epidural olacak bakalım hayırlısı tecrübeli annelerden dinleyelim bakalım nasıl oluyormuş 😊