ZeynepUstaaa İnşallah güzel şeyler söyleyip artık doğum için gün verirler 36+4 haftalık oldum her doktor farklı konuşuyo bu sefer iyi şeyler duyarım inşallah 🙏
ZeynepUstaaa mlsbtu bi doktor 2 hafta bi doktor 3 hafta gerilik var diyo bide 25 haftalıkken suyumda sızıntı vardı şükür düzeldi bakaklım bu sefer ne dicekler