Merhaba 2 gün önce ayrıntılı ultrasona girdim bebeğimin herşeyi normal sadece ense kalınlığı 6.29 çıktı ve doktor bana nifty yada amniyosentez önerdi ben yaptırmak istemedim dawn sendromu olma ihtimali varmış sınır 6 ymış benim gibi sorun yaşayıp sağlıklı doğum yapan arkadaşlar varmı acaba aranızda merak ettim