Ozgemu Doktorum demir ilacı olarak toz halde şase verdi, hiç o sekilde kullanan var mi? Fertamir 100 mg granül iceren şase
Ozgemu FusunF Benimkinin tadı da tamamen vişne suyu gibi ama kullanımı ile ilgili hic kulanann insanlardan örnek alamadm . Ben kshvaltidan 2 dsst sonra iciyorum