Kızlar dün 33+5 haftalık hastaneye normal kontrole gittim nst de sancı başlamış dedi küçük küçük, açılman yoktur dedi. yatış verdi doktor ben kalmak istemiyorum dedim eve geldim kasılmalarım ve sancım ara ara oluyor korkmalı mıyım ? Bebeğim 2.180 gram daha ayıma 2 hafta var