Glsm3443 Kızlar gebeliğin ilk aylarında kahverengi leke yaşayan varmı acil beni bilgilendirirseniz moraşim çok bozuluyor 😭evladıma bişey olmasın dan çok korkuyorum
Deletedmom434 Glsm3443 doktora giderek muayene olabilirsiniz yerleşme kanamasıda olabilir belki başka birşeyde
Hknbsr Glsm3443 ben yaşadım canım 10. Haftaya kadar şuan 11. Haftadayım birşey yok ama belli olmuyor. Progestan kullanıyorum sabah akşam Doktora görünmelisin tabi doktorun ne kullanacagina karar verir.
Fatmahsun Glsm3443 bende de olmuştu 3 gün boyunca devam etti ama bir sorun sıkıntı olmadı. İçini ferah tut. İnşAllah bir sıkıntı olmaz. çok fazlalşırda doktoruna görün istersen
Neffise Benim ki üç kez oldu ama haftada bir kez 6.haftaya kadar sonra en sonkinde korktum gittim yine bi şey yoktu aslında ama düşük iğnesi ve progestan verdi şimdi 8deyim olmadı bi şey progestan bugün bitecek bakalım sonra da olacak mı...yerleşme akıntısı oluyormuş kasılmalar da olabilir kırmızı adet gibi olmadığı sürece sıkıntı olmuyor dediler ama yine de doktora git için rahat etsin
Glsm3443 Neffise cumartesi proloton depot vuruldum birde progestan ikiyüzlük kullanıyorum inşaellah devam etmez
Glsm3443 Hknbsr çok şükür bende 6 +4 teyim inşaellah kucağımıza almayı nasip etsin mevlam tüm gebeler sorunsun geçirsin süreçlerini
Hknbsr Glsm3443 amin canım stres yapma stres yapıyordum ben daha da artıyordu. Şuan hoc düşünmüyorum bile. Rabbim nasip ettiyse bi şekilde doğacak öyle düşün 😊