MercimekveAnnesi16 Gizemin-minnakI veririz canım kısma bebeğin için bi doğuralım veririz allahın izniyle
MercimekveAnnesi16 deletedmom87894 şey diyorlar ilk üç ay 2 kilodan fazla alınırsa vermek zor olur diyorlar daha baştasın canım biraz kes önünü alamazsın çünkü 2. Ve 3. Trimester dönemlerinde zaten fazlasıyla alıyorsun bol bol su iç ben yapamadım bari sen yap su içme işini
sedaanne2021 deletedmom87894 bende 6 haftalığım 1,5 kilo aldım. Almaman lazımdı hiç bunu bebeğe değil kendine almışsın diyorlar :(
AIK_2255 Kereminannesiiiiiii yaramı kanatdınız))))) mutlaka öyle biri olucak ya. Ben 21 kilo aldım kızımda. Şimdi yine hamileyim, yine alıyorum))))) bi de, 32 haftamdayım 4 kilo verdim diğenler var))))
Kereminannesiiiiiii AIK_2255 ya bende hamile kaldığımda ilk trimesterde verdim 6 kilo ama 2 den sonra alınıyor zayıf değilim 78 kiloyla hamile kalmıştım 88 kiloyum şuan başlangıç kilosuna göre 10 kilo aldım yani dikkat etmeme rağmen almayanlara da bravo valla ☺️
deletedmom87894 sedaanne2021 evet banada doktor öyle dedi diyetisyene gönderdi tahatça hamilellikte kiloda alamıyoruz😂
Sermec27 MercimekveAnnesi16 canım ne alaka zayıf olursan bebek gelişmez bunu doktor söylemedi inşallah 47 kıloyla hamile kaldım sekerim cıktı diyet yaptım 8 kılo aldım sadece oğlum 3 kılo doğdu kılo ile bebek gelişimi arasında hiç bir bağlantı yok arkadasım da gebelik sekeri cıktı diyet yaptı o kılo almadı hatta 9 kılo verdi bebeği 3 bucuk kılo doğdu 🥰
Gizmom tugcengizzz sağlık olsunda zaten 7-8 kilo gider doğumda diye düşünüyorum 1-2 kiloda ödem gitse
Bebegimveben0811- MercimekveAnnesi16 52 ile çıktığım yola 62 ile devam ediyorum 17 +5im her seferinde doktor çok diyor tutamıyorum boğazımı acıkdıkça yiyorum 😅
Nihanus MercimekveAnnesi16 o haftalarda öyle oluyor bende oğlumu 18 kiloyla doğurdum 1 ay civarı gitti çoğu kilo şimdi azıcık tutarsanız biraz kendinizi sınırı geçmezseniz gayet iyi bence kilonuz
Kereminannesiiiiiii MercimekveAnnesi16 Haha afiyet olsun 😄emin ol doğumdan sonra önceki kilona rahatlıkla geleceksin etrafımda çok var zayıf hamile kalıp 30 kiloya kadar alan bile var oturmuş bir kilo var sonuçta az birşey diyetle gider. Doğumada az kalmış zaten Bebişini düşün şimdi 🤗
bugo MercimekveAnnesi16 36.haftadayım 20 kilo aldım😂😂 ama sağlıksız şeyler yememeye çalışıyorum ona rağmen. Bünyemin maşallahı var🤦🏼♀️