Bebiss_annesi 8+2 haftalık gebeyim, ilk hamileliğim🥰 iki gündür çok şiddetli olmayan kasık ağrım var normal mi bu durum yaşayanlar var mıı??
Dilara0638 Bebiss_annesi gayet normal ilk 10 hafta fln regl olacakmış gibi kasık ve bel ağrısı yaşadım ben rahim büyümeye başladığı içinmiş sonrasındada zaten hep ara ara kasık ağrısı olacak şiddetlenmediği ve kanama vs eşlik etmediği sürece korkmanıza gerek yok 😊
minikayak2-6 Dilara0638 merhaba bende 7+3 hamileyim bel ağrım var kuyruk sokumuna doğru sizinde mi öyleydi acaba😪
Dilara0638 minikayak2-6 evet ben kuyruk sokumu ağrısını hala çekiyorum mesela sade maden suyu iç günlük içebiliyorsan ben içemedim maalesef ama kemik ağrılarına çok iyi geliyormuş doktorum önerdi
Dilara0638 minikayak2-6 yeni ve ilk gebelikse öyle oluyor benimde öyleydi ama 33 haftaya geldik artık öyle şeyler yaşıyorsun ki hepsi normal geliyor 😄
minikayak2-6 Dilara0638 aynen ilk gebelik o yüzden heyecanı ve stresi bambaşka 😪 Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🌸
Ceysii01 Kasık agrisi bende yaşadim ama kasik agrisii şiddeti insana görede degisiyo nasil aiycaz kizlar 🤔😬