Deletedmom_85 hanımlar ovulasyon testi iki gün pozitif gösterdi üçüncü gün silikleşmeye başladı fakat yumurtlama zamanı yada yumurtlar çatlayınca akıntı oluyor diyorlar. Şart mı bu durum? Kişiden kişiye değişebilir mi akıntı yaşamayan var mı bu dönemde?
sdmr20 Deletedmom_85 canım bu belirtilerin çoğu kişiden kişiye değişiyor 😊ovulasyonda görüysen yumurtlamayı hiç takılma bunlara