32+1 haftalık hamileyim gece rüyamda yürek yiyordum normalde çok canım istediği bişe değil ama sabah eşime anlattım canım çekti şuan işe gitti 4 te gelicek yürek yemeye gidicez ☺️ 4 olmasını sabırsızlıkla bekliyorm ama hamilelikte yenir mi bi zararı var mı bilen var mı ?