Kymetnur bende aynısını kullanıyorum inşallah nasıp eder rabbim yinede umitsiz olma ben aylarca çatlatma iğnesi kullandım ettim sonra kürtaj sonrası korunuyorduk sadece bir iki kere korunmasız ilişki oldu onda da doktr 3 ay dedi daha 3 ay bitmedi diye tedirgin olup hemen koşa koşa yikanmistim hiç beklemedigim ay sadece o ilişkide hamile kalmışım o adetimi de bekliyordum ki gelecek adet bende gidip yine klomene basliycam diye bebeğim supriz yaptı seninki de inşallah supriz şekilde gelir