Mavi_-
Valla biz 18 haftalik olduk ama geçen hafta eşimin maaşını alınca e bebekte indirim vardi zibin qldim 2 takim elbise çorap ağız mendili
Gibi en başta ufak ufak aldim
Bidaki ayda bikac takim daha alsam yeter
7 ve 8 aya doğru besik bebek arabası puset takim olarak gördüm 2bin tl ondan alicam param olmadığı için önceki ayin maaşını bekletip osekilde alacağım son aylarda bebek bakım krem ıslak mendil vs bebek bezi onlarda aldimmi bitti .Her ay parça parça biseyler aldin mi zorlanmayiz etraftaki bos bos konuşanları dinlemeyin yok bisiy olur yok ne almaya gelince herkes bir delik arıyor kaçacak valla kimseye bel bağlamadan kendimiz az az bütçeye göre alacam ne çok pahalı nede çok ucuz deil ortasını buluyorum şükür