Esmakoksal bende birşey sormak istiyorum henüz 23 haftalıgim Rabbim nasip ederse 32 de bende rapor Alicam çalışıyorum rapordan sonra iş yerimiz hala SGK mizi ödemeye devam edecek mi yoksa raporlu olduğumuz için ödenmeyecek mi. İş yerine sor diyeceksiniz belki ama sordum cevap gelmedi bizimkiler biraz bilgi vermede sinir bozucular çünkü 🙏