Çok şiddetli bir kanama geçirdim. Parça parça paçamdan aktı kan ama bebeğim düşmedi 10 hafta 5 günken oldu. Birkaç gün sonra dr a gittim kafası sivri gibi duruyor ama pozisyondan da olabilir dedi bu ne demek bilen var mı? Ağlıyorum sürekli mutlu günlerimi özlüyorum. Bebeğin varlığına kendimi alıştırmamak için uğraşıyorum kendimi hep kötüye hazırlıyorum yardım edin