Bushbush evet canım başta beni de çok korkutmuslardi ama Ankara’ya sevk verdiler orda prof. Baktı ve doğumla alınmasının daha iyi olacağını söyledi. Çok şükür her hangi bir sorun yaşamadım. Zaten doğuma da 2 günüm kaldı. Sende sağ sağlım kucağına alırsın inşallah