samila merhaba herkese geçmek bilmeyen 1 haftadır yaşadığım bir problem sabah doktorumu aradım asistanı acil olarak gelmem gerektiğini söyledi yaşayan var mı bebeğe bir zararı varmı
Gul-42 samila kanlı degılse sorun yok. Bn ılk bastan berı ıshalım ılaclar yapıyor bnı 37+1 ım sıkıntı yapma
Bsrahb samila o haftalarda benimde böyle bir durumum oldu karın ağrısı beni mahvetmişti o sıcak havalarda pijama çorap iLe yattım en ufak şeye karın ağrısı ishal oluyordum benim iki ara ara sürmüştü sonra geçmişti birden
samila Gul-42 acilen gelmen gerekli dediği için bi an ürktüm yani dedim yolunda gitmeyen birşeyler var korktum açıkcası benim şuan içtiğim tek ilaç folikasit ekstra birşey kullanmıyorum henüz