raziye2709 Kizlar ben 37 haftaya kadar çalışacam diyelim ki 38 haftamda doğurdum.Dogumdan sonraki 8 haftalik iznim direk başlarmı yoksa 38 haftadan 40 haftaya kadar olan 2 haftalik izinde mi eklenir 10 haftami olur izin
Egemenannesi 37+0 da ayrılıp 38de doğum yaptığında arta kalan kaç günse o da ekleniyor,toplamda 32-37arrası 5hafta ve doğum yaptığın tarihten sonraki günler eklencek