Elbet-birgun-kavusacagiz Yaa bende merak ettim seni girip girip baktım neden girmiyorsun diye merak ettim . Normalde hemen cevap veriyorsun ya girmeyince şaşırdım . İyisin dimi bı sıkıntın yok 🤲inşallah yarın bebislerden de güzel haber gelir ufakliklarda herşey yolundadır inşallah 🤲 ayy gittim gittim pazartesi randevum vardı yeniden rahim kalinlasmaya başladı estrofem kullanıyorum şuan . Ayın 14 nde bı daha gel dedi canım haftaya bı daha gidicem bakalım 🤲😍