Cyber canım öncelikle uzun uzun anlattığım için teşekkür ederim 🤲çatlatma iğnesi beta hormonu salgıladığı için tutunmaya yardimciymis . Instagram da pcolulsr sayfası var orda bayanlardan da okudum vurulan olmuş transfer sonrası çatlatma iğnesi .. doktorumdan da teyit etmiştim ovitrelle dimi hocam diye 2 kez sordum . Hani dalgınlığa gelip yoğunlukta karıştırmış olabilir mi diye . İlk duyduğumda bende şaşırdım ovitrelle ne alaka falan dedim . Ama teyit edince tamam dedim . Oylelikle vuruldum . Doktorun söylediği herşeye saati saatine dikkat ettim . Aynı senin dediğin gibi çok yatmadım . Sadece transfer den geldiğim gün yatmıştım . Onun ertesi günü günlük 40 dk yürüyüş yaptım hatta utulerimi yaptım . Evi topladım vs ağır olmayan işler yaptım . Bu arada ilaçlara gelince hiç duymadığım ilaçlar var ben lutinus ve decavit hiç kullanmadim . Estrofem 3*1 kullanmaya başlamıştım transfer öncesi sonrasında sabah 2 akşam 2 kullandım , günde 1 coraspin , progestan öğlen 2 gece 2 , prednol çeyrek tb kullandım .3 günde bir proluton vuruldum . Bide transferin 7. Günü ovitrelle yarım doz vuruldum . Doktor bu şekilde söyledi dakikası dakikasına vuruldum haplarını içtim dengeli düzenli beslendim ama …