Deletedmom_85 bende Başakşehirde oturuyorum devletteki doktorları denemedim ama özel secenek olarak bir basaktip var yenidogan yogun bakımı yok diye tercih etmedim kızımı yenibosna nisa hastanesinde dogurmustum simdi 2. gebeligim esenler medipole gidiyorum 😊 kesinlikle su Başakşehire guzel buyuk bir ozel hastane yapilmalı