@dakpinar-# bende sizin gibi düşünüyorum ama yaşanılanlar da com etkili, ben 27 hf bebeğimi kaybettim oyuncakları bile hazırdı sonra kucağın boş gelip onları görünce bitmiştim, herkes aynı şeyi yaşayacak değil illaki, Rabbim kimseye yasatmasin, şu an 22+2 hf ve çift serkulajli sürekli yatıyorum, 30 ları göremi nasip olsun sonra alirim diye düşünüyorum, ama sizin güzel giden bi gebeliginiz varsa yavaş yavaş alirsniz ins, hepimiz sağ-salim zamanında kucağımiza alalım ins 🙏🙏