candanx eşimin çalıştığı hastanede olacak doğumum, haftam ilerlediğinde liste soracak bakalım var mıymış. Ben 10 lu takım almadım hiç. Beşli ve 3 lü var. 3 takım onlardan koyarım, battaniye, bez, ıslak mendil, çorap yeter sanki çocuğa. Kendime de bi gecelik bi pijama, sabahlık ped çorap ooohhh miss. Valizlerce gitmem heralde.