Susambebis Herkese merhaba 😀 pazartesi dokotra gittim 12haftalık olmamız gerekirken 13+3 müşüz.doktor ön tahmin olarak kız dedi 1ay sonra yine gidicem değişme olur mu sizce ya 😀rüyalarımdada hep koz bebek görüyordum zaten 😀değişen oldumu hiç
Pervin47 Susambebis yanılma olabilir değişebilir ben ilk kızımda 13 haftalikken erkek dediler hatta bir kac doktora gittim erkek dediler sonra 20 haftada gene gittim kesin kız dediler değişebilir yani canım
Lulikli Susambebis @tazeannecik1 ve bana da aynı doktor 11-12 haftada kız dedi heveslendik 😅 o pazartesi gitti erkek olduğu çıktı ortaya ben yarın gidiyorum sağlıklısı olsun diyerek 😅 yani değişebilir kesin gözüyle bakma 😁
yarmagul Susambebis 12.haftada ikikit tarama testinde %90 kız dedi banada ama ekimin beşinde kontrolüm var büyük ihtimal ozaman netleşir🌸
Zeynepkarahalil Bana da 12. Haftada kız bebek dedi ama ben de çok meraklanıyorum değişebilir diyenler var 😂 hayırlısı ❤️
Asena17 Susambebis ay buraya yazmayi unutmusum kusura bakmayin hanimlar erkek dedi ama net belli degil 16.hafta da bir daha bakicaz bu da ultrasonumuz
Lulikli tazeannecik1 ay az önce düşündüm öğlen randevu balonu akşam patlatıcam diyorum nasıl dayanıcam 😂😂 sonra yine kendi kendime kız kaç aydır dayanıyon 4-5 saat mi dayanamıcan 😂 öyle bi savaş yani 😅