Burcinmert evlatkokusu0806 evet benimde çıktı ama 2.gebeliğim olduğu için daha erken çıktı bu bebişde 🤗
K88_ evlatkokusu0806 benim göbeğim var mı yok mı bilmiyorum hali hazırda bir göbeğim vardı çünkü 😂 ama böyle üst karnı içine çekebiliyorum biraz dalar alt karın oynamıyor bir de kaşık bölgesi de sert gibi
evlatkokusu0806 Canselyaren yaa zayıfmıydın peki bide ben kiloluyum normalde göbeğim var 😅 ayrıca büyüdü mü bilmiyorum
evlatkokusu0806 ikizlerinannesiiii maşallah gördüm 😊 kaç kilo aldın benim kendi göbeğim var zaten o yüzden anlayamıyorum ama ilk başlarda 4 kilo verdim 2sini geri aldım
BesteKc ikizlerinannesiiii ahaha harika uzuuun bir göbüşlü hamilelik süreciniz olacak ne güzel bende tık yok
Eylul2797_ Canselyaren evet bana arkadaslar ım diyo sisirme sisirme kız diyom valla sisirmiyom bizi kandırıyor su ice ice büyütmüs diyorlar 😂😂
ikizlerinannesiiii BesteKc 😂😍 benim de en çok istediğim şeylerden birii göbeğimin çok çıkması hahahaha
Glfdnaktr K88_ hahah aynen valla önceden kalan bı sezeryan göbeğim var bebek mi göbek mi hiç bilmiyorum 😂
Eylul2797_ Canselyaren evet bide benim yanlar hic yok direk ortada dik cıkmıs gaz falan olsa heryer siserdi degilmi
Canselyaren Eylul2797_ Ahhhhsha bu ben bnimde yanlar hiç yok futbol topu gibi ortada😂 erkeklerde öyle olurmus bnimde oğlum olucak bu yüzden sivri sanırım🤗