Kızlar merak ettiğim bir sey var yumurtlamamı ayın 10 unda gördüm gebelik belirtilerim var test yaptm ama suan negatif cıktı. Ayın 10unda yumurtlama görmeme ragmen gec döllenme gibi bir ihtimal var mıdır? Bilenler aydınlatabilir mi? Kafam cok karısık adetime 5 gün kala hafif pembe kanama gördüm suan 4 gün var adetime kasık agrısı diz agrısı var adet olacakmısım gibi ama hala olmadm hafif lekelenmem oldu dün sonra gecti