ikincibebekgeliyor Superisi_34 kızımın adı inci tam da ismi gibi🤩 şimdi 2.kızıma isim arıyorum ama inci gibi aşık olduğum bir isim daha yok😔
Dlkglkm Superisi_34 bende kızıma ipek Merve ismini vericem inşallah💞İpek ismini herkes çok beğeniyor🥰
Kbryyy Gerçekten ikisi de çok güzel ve çok kibar isimler 🤗 yeğenimin adı İpek onun ismi olmasaydı ben kendi çocuğuma koyardım kesin 🙂
Superisi_34 Kbryyy aşırı kararsız kaldım iki isim koymaktan yana değilim birini seçmem gerek anket bile eşit ilerliyor 🙈
Mmeelliikkee Superisi_34 valla ben seçip oylama bile yapamadım 😂ikisi de çok naif çok kibar .. Allah gönlünüze göre versin iki kızı olan bi tanıdığımda biri İnci biri İpek ♥️ Kura çekin bence 🥳
Superisi_34 Mmeelliikkee teşekkür ederim cümlemizin gönlüne göre versin 🥰 ilk kızım Nehir İnci ismine de ısındım şimdilik bakalım 😍
ikincibebekgeliyor Superisi_34 burcundan dolayı inatçı ama çok akıllı merhametli düşünceli çok şükür❤️
ezos Superisi_34 bizim kızımiz da inci olacak inci Hüma 😍 hiç duymadığım isimdi bebeklerde bu ara herkeste duymaya başladım algıda seçicilik mi talep mi arttı bilmem😁