Arkadaşlar merhaba. Az önce aşımı olup geldim daha ilk dozum.. aslında olmayı düşünmüyordum fakat haberlerde duyduğumuz şeyler beni baya korkuttu. Rabbim evlatlarımızı korusun sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin hepimizin.. benim gibi bu haftalarda aşı olan hamile arkadaşlarım varsa yazabilir mi nasıl bir süreç.