Tugbaaygt Sezaryen olucam ve lavabo ihtiyacı icin ve süt icin kuru meyve götürmeyi düşünüyorum(kayisi incir hurma )acaba kuru halde mi götürsem yoksa hoşaf mi yapsam
Mr1517 Tugbaaygt sade kahve, genelde sade nescafe içtim. Hoşaf birde tuvalete çıkmama yardımcı oldu. Ama hiç uyumadım bütün gece yürüdüm koridorda 🤷🏼♀️
Duygu0621 Tugbaaygt hoşaf ve su tüketin , doğumdan sonra kuru meyveler ishale dönüştürebilir birde onunla uğraşmayın 😀
Bebegimicin1 Tugbaaygt bence kuru meyve olarak tabi hoşaf olarak seviyosan öyle ben hoşaf olarak sevmediğimddn kuru normaldede çantamda sık taşırım küçük oğlum mızıkşandıkça eline veririm abur vubur yerine