-Cansu- Günaydın güzel anneler. Ben doğum yapalı 55 gün fln oluyor fakat hayla ufak ufak kanama var normal mi sizce. Sezaryan doğum yaptım.
Seminn -Cansu- bende 44 gün önce doğum yaptım hala devam ediyor 🥴 pazartesi randevum var 40 muayenesi. Siz gitmeyecek misiniz kontrole?
-Cansu- Seminn benim doktorum bana doğumdan 10 gün sonra gel dedi 40 muanesi fln bişi den bahsetmedi şimdi burda öğrendim
Seminn -Cansu- ben 10 gün sonra da gittim 40 ım da da gelmem gerektiğini söyledi alttan bakıcak smear testi yapıcak hatta. Sizde bi randevu alın isterseniz kontrol amaçlı