Günaydın kızlar dün bütün gün hafifte olsa kasik kısmim agridi sağdan giriyor gecede yatınca dönerken bisey saplanıyormuş gibi oldu iki ic kere sizce normal mi pazartesi doktorum 4 haftalık demişti internetten baktım rahim büyüdüğü icin normal yazıyor ama bilemedim