Papatya_12 Dün akşam birden bire nefes darlığı ve eklem ağrıları yaşadım parol içtim biraz iyi gibi oldum gece 2 de tekrar kötülendim neyse zar zor uyudum. Bu sabah yine aynıyım neyim vardır
Milkshakee Papatya_12 nefes darlığı gebelikte olan birşey ben 1 ay çektim. Ama eklem ağrısını bilmiyorum canım geçmiş olsun inşallah temiz çıkar sonucun🙏🏻
Rojbin27 Papatya_12 canim bende bir kere oldum her yerim ağrıyor du covid oldum da ayağı kalkamıyordum her yerim tutulmuştu sonra bole derim soyuldu hep sonra bas ağrısı ağrıdan başımı kaldıramıyordum sonra ishal bogaz ağırısı öksürük nefes darlığı koku ve tat kaybı benim ki böyle geçti
Kubra_K Papatya_12 öncelikle inşallah corona değilsindir canım ama benimde öyle başlamıştı lütfen hemen git allah korusun öksürük başlar da ciğere inerse daha zor atlatırsın çok geçmiş olsun umarım mevsimseldir.
Mervearc Papatya_12 gecmis olsun ihmal etmeyin insallah temiz cikar sonucunuz 🤲gebeliktede nefes darlığı cok oluyor kalbinizi ferah tutun iyi düşünün iyi olsun🌸