Canım doktor bana da bebek ilk üç ay senin depolarından beslenir ama protein ağırlıklı beslen dedi. Bu depolar sana lazım tabiki orası ayrı, emzirme sürecinde sıkıntılar çekersin o zamanda. Ama bende 9+5 im ve yemek dahi görmek istemiyorum. Ve az besleniyorum vicdanım sızlıyor ama canım hiçbir şey istemiyor :(