Elbet-birgun-kavusacagiz Kanamasi olup corasprini birakip sadece oksapar ile devam eden varmi… Onceden bi kaybim var tedbir amacli kullaniyoruz. Doktorum bugun hapi biraktirdi @Sermec27 canm senin boyle bisey olmustu sanki demi yanlis hatirlamiyorum
iki_melek_annesi Elbet-birgun-kavusacagiz Ben hem iğnesini hem hapını kullanıyorum kanamam oldu doktora gittim doktor kanama olduğu için iğneyle 3 gün ara ver dedi ecoprin hapınada 1 hafta ara ver dedi progestan yazdı onu kullandım şimdilik eski düzenime döndüm kanamam da gelmedi bir daha
Birumuteses29 Elbet-birgun-kavusacagiz ben bıraktım 5. Hafta falandı coraspini oksaparla devam ediyoruz 27 . Haftamdayim
Sermec27 Elbet-birgun-kavusacagiz evet canım ben coraspin 5 haftalıkken bıraktım hatta 5 10 kezde iğneyi vurmadığım günler olmuştu hiç bir şey olmadı cok sükür
[silindi] Elbet-birgun-kavusacagiz 5. Haftadan itibaren coraspin ve oksapar kullanıyordum. 7. Haftada hafif kan lekesi geldi peçeteye doktora gittim coraspini bıraktırdı oksapara devam ediyorum. 13 + 3 deyim
Elbet-birgun-kavusacagiz iki_melek_annesi progestan fitil igne kullaniyorum ama bi sebep olmaksizin kanama yasiyorum gecen sene pihtilasmadan bi kaybim var. Doktor hapi birak igne ile devam dedi. Tup bebek.ile gebeyim bakalim bugun kontrolum var insallah hersey yolundadir🥺🥺
iki_melek_annesi Elbet-birgun-kavusacagiz İnşallah sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın Rabbim yardımcın olsun 🤲🤲
Elbet-birgun-kavusacagiz Birumuteses29 kanaman kesildimi canm bide saat kacta yapiyosun igneyi doktor bi saat verdimi
Birumuteses29 Elbet-birgun-kavusacagiz kanamam 5. Hafta olmuştu ve kesilmişti doktor saat söylemedi her akşam 19.30 da yapıyorum ben
Elbet-birgun-kavusacagiz Sermec27 kanaman hemen kesildimi canm peki. Igneyi saat kacta vuruluyodun birde …Bugun kontrolum var bi korkmuyo degilim.. insallah hersey yolundadir
Sermec27 Elbet-birgun-kavusacagiz canım bir süre devem etti sonra kahverengiyre dönerek bitti ben genelde akşam 7 8 gibi yapıyordum canım
Elif321 13.haftada kanamam olduğu için bende bıraktım ecopirini iğneyle devam ediyorum 23. Haftadayim