AysenurYumak
Ben 5 haftalık iken başladım fitil olarak kullanır iken baş dönmesi halsizlik yapmıyordu. fakat 14 haftada kanamam başladı için ağızdan 3 doz almaya başladım ve 16 haftadayım hala kullanıyorum
baş dönmesi ,sersemlik ,halsizlik ,yorgunluk yapıyor doktorumda normal yapar diyor yatarak geçiriyorum o yüzden hamileleliğimi